niedziela, 9 grudnia 2012

Swiateczne pierniczki:D

Biegne sie pochwalic;D

W zwiazku, ze Swieta Bozego Narodzenia tuz... tuz... Postanowilam po raz pierwszy w moim zyciu upiec swiateczne pierniczki. Efekt jak dla mnie jest pozytywny, moj Skarb pomagal mi dekorowac pierniczki(jego sa wszystkie misie, moje serduszka). Dzis mialam ubierac choinke jak to przystalo na swieta w Angli, jednakze sil juz nie starczylo. Mieszkanko wysprzatane, za tydzien i dwa tylko odkurzanie i scieranie ostatnich kurzy. Musze rozlozyc obowiazki swiateczne na okolo 2 tygodnie-tak to jest jak sobote(przed swietami) i wigilijny poranek spedza sie w pracy.

W tle widac tez moj wlasnorecznie zrobiony swiecznik z cynamonu.

No to ja uciekam grzebac przy decoupage i tworzyc nowe swiateczne ozdoby do domu. Zastanawiam sie nad dekoracja okna na swieta ale brakuje mi pomyslu;(




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz