niedziela, 30 grudnia 2012

W starym roku marze o kilku platkach sniegu...

Cud... Po raz drugi wyszlo dzis slonce... Na kilka minut ale wyszlo. Od rana leje ulewny deszcz. Marzy mi sie przymrozek- tak do -5, snieg i piekne slonce, ktore podkresli ten lsniaco bialy polysk sniegu. No ale to tylko marzenia..

Wczesniej gdy zrobila sie choc na chwile ladne pogoda poszlismy na spacer, a ze nie mialam jeszcze do konca okazji pobawic sie moja nowa zabawka zrobilam to wklasnie dzis w parku. Zrobilam zdjecia moja piekna nowa lustrznka...

Wczoraj korzystajac z weekendu wyskoczylismy do mojego kuzyna, ktory mieszka w Nelson. Do tej pory chcac podziwiac wrzosowiska jezdzilam az do Withby, niewiedzac, ze piekne wrzososwiska mam zaledwie 20 mill od domu;)

oto kilka pieknych miejsc(zdjecia musialam podrasowac bo padal deszcz i wszystko wyszlo takie strasznie szare)




A tym czasem stary rok dobiega konca wiec zycze wszystkim, zeby nowy byl duzo lepszy od obecnego:)

2 komentarze:

  1. gdzie tak pięknie?
    My też na wrzosowiska do Whitby jeździmy;>

    OdpowiedzUsuń